Aan alle het goede........

15 maart 2022 - Kampala, Oeganda

kwam zojuist een abrubt einde. hier stond een heel enthousiast verhaal over de lange busreis van Gulu naar Kampala. Maar op de brommer van het busstation naar het hotel ging het mis: een brommer kwam naast ons rijden en probeerde mijn mobieltje uit mijn hand te grissen. eerste poging mislukte, maar direct daarna kwam er nog een en die had meer succes. iedereen geschokt, ik vooral boos en gefrustreerd.

alle accounts en apps op die mobiel zijn ofwel onbruikbaar of van inlog veranderd of geblokkeerd, dus veel kunnen ze er niet mee aanrichten. maar ik ben wel alle foto's kwijt, dat vind ik nog het ergst uiteraard.

deze avond wordt een oefening in berusting. morgen maar gewoon meteen door naar Entebbe. en dan trekt alles weer bij. denk ik. hoop ik.

ik ben dus even niet echt bereikbaar..........

1. Willemijn:
    15 maart 2022
    Zo dat heel kut voor je Jaz!
  2. Alex:
    15 maart 2022
    Dat is vervelend zeg. Ik vond het juist zo leuk om nu elke dag je verhaal te lezen. Berusten en wachten op een nieuwe oplossing dan maar. Laat het je reisplezier niet bederven.
  3. Hans en Emilie:
    15 maart 2022
    Dat is balen,ze moeten met hun po.......van je spullen. Zal je verhalen moeten missen.